Zobrazeno 1 - 10
of 291
pro vyhledávání: '"HOLDEN, MICHAEL"'
Autor:
Ter-Petrosyan, Arman, Holden, Michael, Bilbrey, Jenna A., Akers, Sarah, Doty, Christina, Yano, Kayla H., Wang, Le, Paudel, Rajendra, Lang, Eric, Hattar, Khalid, Comes, Ryan B., Du, Yingge, Matthews, Bethany E., Spurgeon, Steven R.
The development of high-performance materials for microelectronics, energy storage, and extreme environments depends on our ability to describe and direct property-defining microstructural order. Our present understanding is typically derived from la
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.09896
Autor:
Holden, Michael Thomas
Across the globe, wildlife populations are facing increasing challenges, with many taxonomic groups significantly declining. Among endangered vertebrates (including birds, non-avian reptiles, fishes, mammals, and amphibians), turtles are one of the m
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/103775
Autor:
Casale, Thomas B., Trzaskoma, Benjamin, Holden, Michael, Bernstein, Jonathan A., Maurer, Marcus
Publikováno v:
In World Allergy Organization Journal August 2024 17(8)
Autor:
Holden, Michael R., Krzesinski, Brad J., Weismiller, Hilary A., Shady, Justin R., Margittai, Martin
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry July 2023 299(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holden, Michael1 (AUTHOR), Adey, Peter1 (AUTHOR) peter.adey@rhul.ac.uk
Publikováno v:
Transactions of the Institute of British Geographers. Oct2024, p1. 16p. 4 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching Education; Sep2024, Vol. 35 Issue 3, p311-331, 21p