Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"HNÍK, Ondřej"'
Autor:
Hník, Ondřej
Autor monografie zastává názor, že existují tři oblasti, které je třeba mít v oboru didaktiky literatury i školním literárním vzdělávání na zřeteli a které je třeba udržovat v rovnováze, aby obor ani školní předmět neztratil
Autor:
Hník, Ondřej
Cílem práce je formulovat vzdělávací literární program pro první stupeň základní školy a zároveň tím připravit půdu pro tvůrčí práci na druhém stupni. Program je nazván "Kreativní interpretace" a již samotným požadavkem na
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-267945
Autor:
HNÍK, Ondřej, JINDRÁČEK, Václav
Publikováno v:
Bohemistyka; 2023, Issue 3, p465-476, 12p
Autor:
Hník, Ondřej, Stohler, Ursula
Publikováno v:
Bohemistyka / Bohemistic. XIII(3):198-209
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=114039
Autor:
Slavík, Jan, Dytrtová, Kateřina, Hník, Ondřej, Jakubcová, Lucie, Nohavová, Alena, Rodová, Veronika, Skřivanová, Věra Uhl
Publikováno v:
Studia Paedagogica; 2022, Vol. 27 Issue 2, p9-32, 24p
Autor:
Hník, Ondřej
Publikováno v:
Pedagogická Orientace; 2019, Vol. 29 Issue 3, p359-365, 7p
Autor:
Stohler, Ursula, Hník, Ondřej
Dieser Artikel befasst sich mit Theorien zur tschechischen Literaturdidaktik vom 19. Jahrhundert bis heute. Er zeigt auf, dass Kritik an einem so genannten ‘faktographischen’ Literaturunterricht, dessen Hauptgewicht auf der Vermittlung literaturg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::7ceb613a73523c39ddd52820c1ff79f7
https://hdl.handle.net/10593/21489
https://hdl.handle.net/10593/21489