Zobrazeno 1 - 10
of 151 792
pro vyhledávání: '"HIGH SCHOOL STUDENT"'
Autor:
D'Arcy, Ryan C. N.1,2,3 (AUTHOR) ryan@healthtechconnex.com, McCarthy, David4 (AUTHOR), Harrison, Derek4 (AUTHOR), Levenberg, Zander4 (AUTHOR), Wan, Julian4 (AUTHOR), Hepburn, Aidan4 (AUTHOR), Kirby, Eric D.1,5 (AUTHOR), Yardley, Tanja6 (AUTHOR), Yamada-Bagg, Nikita2 (AUTHOR), Fickling, Shaun D.1,2 (AUTHOR), Munce, Thayne A.7 (AUTHOR), Dodick, David W.8,9 (AUTHOR), Ahmad, Christopher10,11 (AUTHOR), Stein, Ken Shubin9,12 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/22/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kristina D. Kostareva
Publikováno v:
Развитие образования, Vol 7, Iss 2, Pp 66-73 (2024)
The Internet environment is becoming one of the factors of socialization of the younger generation. Nowadays, more high school students are opening up their own lives, emotions and behavior to the public when running a video blog on the Internet. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e612e3734bb4daf9833805be02f4306
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2024, Vol. 14 Issue 2, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ryan C. N. D’Arcy, David McCarthy, Derek Harrison, Zander Levenberg, Julian Wan, Aidan Hepburn, Eric D. Kirby, Tanja Yardley, Nikita Yamada-Bagg, Shaun D. Fickling, Thayne A. Munce, David W. Dodick, Christopher Ahmad, Ken Shubin Stein
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Emerging evidence from neurophysiological brain vital sign studies show repeatable sensitivity to cumulative subconcussive impairments over a season of contact sports. The current study addressed the need for research comparing a low-contact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5af20343694f6eaf0cc1245afebbed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sangui Wang, Lijuan Zheng
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionUnderstanding the relationship between parenting style and the non-cognitive development of high school students is crucial, particularly in rural China. Non-cognitive abilities, including traits such as emotional regulation, resilience,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bac88ecddd943f0b4fb1041ffb5f369