Zobrazeno 1 - 10
of 623
pro vyhledávání: '"HIGH POVERTY"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 5, p 545 (2024)
Research has identified principal leadership as one of the most salient school-level predictors of teacher retention. However, the survey-based quantitative nature and specific survey questions used in this research make it difficult to discern which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c58b847718f84ccaa73e27b141281434
Autor:
Moffitt, Michael mmoffitt@uoregon.edu
Publikováno v:
Negotiation Journal. Jan2020, Vol. 36 Issue 1, p73-77. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Emerald Expert Briefings, 2023, Vol. oxan-db, Issue oxan-db.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OXAN-DB275800
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fiscaoeconomia. 5(3):978-989
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011289
Autor:
Walker, Brandi C.
The purpose of this study was to identify teachers' perceptions of factors that lead to teachers applying to and staying in a high-poverty, low-performing elementary school. Duncombe (2017) noted that 16% of their teaching staff in high-poverty schoo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/109701
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.