Zobrazeno 1 - 10
of 3 231
pro vyhledávání: '"HEIKKILÄ, J."'
Tiivistelmä. Tutkimme ja vertailimme esiopetuksen pedagogisia oppimisympäristöjä päiväkoti- ja koulukonteksteissa. Tutkimuskysymyksenä on millaisia ovat esiopetuksen pedagogiset oppimisympäristöt päiväkodeissa ja kouluissa. Aikaisempien ha
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201902121192
Autor:
Heikkilä, J. (Jenni)
Tiivistelmä. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on esitellä Eulerin verkkojen karakterisointiin tarvittavia verkkoteorian peruskäsitteitä, sekä niiden avulla karakterisoida Eulerin verkot. Eulerin verkoilla tarkoitetaan sellaisia verkko
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201901081009
Autor:
Andari, N., Apolinário, L., Augsten, K., Bakos, E., Bellafont, I., Beresford, L., Bethani, A., Beyer, J., Bianchini, L., Bierlich, C., Bilin, B., Bjørke, K. L., Bols, E., Brás, P. A., Brenner, L., Brondolin, E., Calvo, P., Capdevila, B., Cioara, I., Cojocariu, L. N., Collamati, F., de Wit, A., Dordei, F., Dordevic, M., Pree, T. A. du, Dufour, L., Dziurda, A., Einhaus, U., Elliot, A. A., Esen, S., Troitino, J. Ferradas, Franco, C., Pardiñas, J. García, Alonso, A. García, Ghosh, A., Gilles, G., Giribono, A., Gouskos, L., Gouveia, E., Graverini, E., Heikkilä, J. K., Heracleous, H. N., Herman, T., Hermansson-Truedsson, N., Hrtánková, J., Hussain, P. S., Irles, A., Jansen, H., Kalaczynski, P., Karancsi, J., Kontaxakis, P., Kostoglou, S., Koulouris, A., Koval, M., Gajdosova, K. Krizkova, Krzysiak, J. A., Kuich, M., Lantwin, O., Manghi, F. Lasagni, Lechner, L., Leontsinis, S., Lieret, K., Lobanov, A., Lorenz, J. M., Luparello, G., Lurkin, N., Mankinen, K. H., Manoni, E., Mantani, L., Marchevski, R., Benito, C. Marin, Mathad, A., McFayden, J., Milenovic, P., Milosevic, V., Mitzel, D. S., Moravcová, Z., Moureaux, L., Mullier, G. A., Nelson, M. E., Ngadiuba, J., Nikiforou, N., OKeefe, M. W., Pedro, R., Pekkanen, J., Queitsch-Maitland, M., Ramos, M. P. L. P., Rasmussen, C. Ø., Rembser, J., Reynolds, E. T. J., Sas, M., Schöfbeck, R., Schenk, M., Schwendimann, P., Shchelina, K., Shopova, M., Sekmen, S., Spannagel, S., Sputowska, I. A., Staszewski, R., Sznajder, P., Takacs, A., Tenorth, V. T., Thomas, L., Torre, R., Trovato, F., Valente, M., Van Haevermaet, H., Vanek, J., Verstraeten, M., Verwilligen, P., Verzetti, M., Vislavicius, V., Vormwald, B., Vourliotis, E., Walder, J., Wiglesworth, C., Williams, S. L., Zaborowska, A., Zanzi, D., Zivkovic, L.
A group of Early-Career Researchers (ECRs) has been given a mandate from the European Committee for Future Accelerators (ECFA) to debate the topics of the current European Strategy Update (ESU) for Particle Physics and to summarise the outcome in a b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.02837
Autor:
Heikkilä, J. (Jessica)
Tutkielmassa käsittelen kielen kehityksen vaikeuksia, niiden havainnointia ja tukemista sekä kielellisiin erityisvaikeuksiin liittyviä sairauksia. Kielellisen erityisvaikeuden määrittelyn jälkeen kuvaan lyhyesti niin sanottua tyypillistä kiele
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201803161363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Viimeaikaisissa kansainvälisissä tutkimuksissa on selvitetty liikunnan ja oppimisen välisiä yhteyksiä. Erityisesti liikunnan ja matematiikan välillä on havaittu olevan posiitivisia vaikutuksia. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201611113020