Zobrazeno 1 - 10
of 320
pro vyhledávání: '"HEED"'
Autor:
Hanshaw, Jeremy
Publikováno v:
Higher Education Evaluation and Development, 2024, Vol. 18, Issue 2, pp. 73-87.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HEED-06-2024-0029
Autor:
Jeremy Hanshaw
Publikováno v:
Higher Education Evaluation and Development, Vol 18, Iss 2, Pp 73-87 (2024)
Purpose – The study aims to consider the multiple affordances of micro-credentials as a means of creating agency and making a positive contribution to the human experience, through the voices of practitioners and stakeholders. Design/methodology/ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c74a5e038944b98a3ee3ead1aaf6c29
Autor:
Jons Lotta
Publikováno v:
Open Philosophy, Vol 7, Iss 1, Pp 23926-56 (2024)
In this article, the methodological meaning of listening will be explored as an ethical-existential heeding. Grounded in an understanding of listening as a matter of heeding, I present a framework founded on Martin Buber’s dialogical philosophy ent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/887ac6d645124be7bbaf4c738d5e82b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rezoan Ahmed Nazib, Sangman Moh
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 23168-23190 (2021)
Energy-constrained sensor nodes are often deployed in remote, hilly, and hard-to-reach areas for civilian and military purposes. In such wireless sensor networks (WSNs), an unmanned aerial vehicle (UAV) can be used to collect data from the sensor nod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e99a93e41c3f4d27a3a8a6a7b006f505
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.