Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"HAZELL, TREVOR"'
Publikováno v:
Health Education Research, 2004 Oct 01. 19(5), 581-590.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110033
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2001 Jun 01. 28(3), 331-340.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45319792
Autor:
Hodder Rebecca K, Freund Megan, Bowman Jenny, Wolfenden Luke, Campbell Elizabeth, Wye Paula, Hazell Trevor, Gillham Karen, Wiggers John
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 12, Iss 1, p 1009 (2012)
Abstract Background Whilst schools provide a potentially appropriate setting for preventing substance use among young people, systematic review evidence suggests that past interventions in this setting have demonstrated limited effectiveness in preve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0523ca6239e41fbb8a262cca25b0bf0
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 11, Iss 1, p 722 (2011)
Abstract Background Despite schools theoretically being an ideal setting for accessing adolescents and preventing initiation of substance use, there is limited evidence of effective interventions in this setting. Resilience theory provides one approa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfd1f84e95c24fa09b57cc729575dd35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coombe, Jacqueline, Mackenzie, Lisa, Munro, Robyn, Hazell, Trevor, Perkins, David, Reddy, Prasuna
Publikováno v:
PLoS Currents; 2015, p426-436, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journalism & Mass Communication Educator; Summer2009, Vol. 64 Issue 2, p192-204, 13p