Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"HAYASHI, Jumpei"'
Publikováno v:
International Journal of Affective Engineering; 2024, Vol. 23 Issue 2, p95-107, 13p
Publikováno v:
International Journal of Affective Engineering; 2024, Vol. 23 Issue 2, p125-142, 18p
Autor:
Hayashi, Jumpei
Publikováno v:
人文學報. 117:173-176
菊地暁・佐藤守弘編『学校で地域を紡ぐ --『北白川こども風土記』から--』
Special Book Review : A. Kikuchi & M. Sato eds. Weaving Regions in Schools : From Kitashirakawa Kodomo Fudoki, (2020)
Special Book Review : A. Kikuchi & M. Sato eds. Weaving Regions in Schools : From Kitashirakawa Kodomo Fudoki, (2020)
Publikováno v:
大阪教育大学紀要. 総合教育科学. 67:153-166
The aim of this study was to examine whether inter-group differences exist among gait EMGs(electromyograms)of young males, young females, aged males and aged females as they walk at a controlled cadence of 120 steps/min. A total of 28 young males, 30
Autor:
Kawashita, Masakazu, Hayashi, Jumpei, Kudo, Tada-aki, Kanetaka, Hiroyasu, Li, Zhixia, Miyazaki, Toshiki, Hashimoto, Masami
Publikováno v:
Journal of biomedical materials research. Part A. 102(6):1880-1886
Initial cell responses following implantation are important for inducing osteoconductivity. We investigated cell adhesion, spreading, and proliferation in response to native and bovine serum albumin (BSA)-adsorbed disc of hydroxyapatite (HA) or alpha
Publikováno v:
2015 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON); 2015, p366-370, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.