Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"HASPOLAT, Namık Kemal"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haspolat, Namık Kemal1 (AUTHOR) nhaspolat@erzincan.edu.tr, Yalçın, İlhan2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2023, Vol. 60 Issue 11, p4721-4739. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HASPOLAT, Namık Kemal
Publikováno v:
International Journal of Education Technology & Scientific Researches; 2023, Vol. 8 Issue 23, p2092-2133, 42p
Autor:
Haspolat, Namık Kemal
Publikováno v:
Erzincan University Journal of Education Faculty / Erzincan Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi; Sep2023, Vol. 25 Issue 3, p468-476, 9p
Autor:
HASPOLAT, Namık Kemal
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 1 1-9
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Psychoanalysis is a theory that continues to be up to-date because of the explanations to personality development and mental health problems although many years have passed. One of the most important concepts of this theory is identification. Identif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::712c66095ecf594bfc93fea517890202
https://dergipark.org.tr/tr/pub/maunef/issue/70625/1090861
https://dergipark.org.tr/tr/pub/maunef/issue/70625/1090861
Publikováno v:
Journal of Ahmet Kelesoglu Educational Faculty; 2023, Vol. 5 Issue 1, p29-48, 20p
Autor:
HASPOLAT, Namık Kemal, YALÇIN, İlhan
Publikováno v:
Journal of National Education / Millî Eğitim Dergisi; Autumn2022, Vol. 51 Issue 236, p3413-3442, 30p