Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"HASH, PEACHES"'
Publikováno v:
Science and Children, 2021 May 01. 58(5), 43-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27133304
Autor:
HASH, PEACHES
Publikováno v:
The English Journal, 2019 Nov 01. 109(2), 47-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26836189
Autor:
Hash, Peaches1 hashpe@appstate.edu
Publikováno v:
Journal of Creativity in Mental Health. Jul-Sep 2021, Vol. 16 Issue 3, p374-409. 36p. 18 Color Photographs, 1 Graph.
Journal of Mathematics and Science: Collaborative Explorations. Vol. 18, Number 1 (2022)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7c6262f8292d3675226702d08579210f
Publikováno v:
Journal of Curriculum & Pedagogy; Jun2022, Vol. 19 Issue 2, p172-184, 13p
Autor:
Hash, Peaches
Publikováno v:
Teaching English in the Two Year College; May2022, Vol. 49 Issue 4, p369-381, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hash, Peaches
Publikováno v:
Impacting Education; 2022, Vol. 7 Issue 1, p26-31, 6p
Autor:
Dentith, Audrey, Hash, Peaches E.
The four-fold process is defined by Henderson, Castner & Schneider as a disciplined, open-minded inquiry centered in continuous learning. The authors introduce us to the fourfold process in which educational leaders are encouraged to reawaken, reclai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6e5d93f128d796df923b1f9dd8290466
Autor:
Luetkemeyer, Jennifer1 luetkemeyerjr@appstate.edu, Adams, Tempestt2 adamstr2@appstate.edu, Davis, Jewel3 davisja5@appstate.edu, Redmond, Theresa2 redmondta@appstate.edu, Hash, Peaches4 hashpe@appstate.edu
Publikováno v:
Journal of Education for Library & Information Science. Oct2021, Vol. 62 Issue 4, p403-422. 20p.