Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"HARTMANN, ULRIKE"'
In recent years, teachers around the world have been increasingly confronted with various expectations concerning the improvement of their classroom practices and school activities. One factor widely acknowledged to facilitate school and classroom im
Externí odkaz:
https://ul.qucosa.de/id/qucosa%3A83992
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A83992/attachment/ATT-0/
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A83992/attachment/ATT-0/
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2022 82
Autor:
Schlicht-Schmälzle, Raphaela, Hill, Jordan, Folkvord, Kåre Andreas, Tharaldsen, Kjersti Balle, Wargo, Jennifer, Hartmann, Ulrike, Révai, Nóra
Publikováno v:
OECD Education Working Papers / Documents de Travail de l'OCDE sur l'éducation; 7/6/2024, Issue 319, p1-59, 60p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hartmann, Ulrike1 (AUTHOR) u.hartmann@dipf.de, Schellenbach-Zell, Judith2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft (Springer Science & Business Media B.V.). Jun2024, Vol. 52 Issue 2, p239-250. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 22, Iss 1, Pp 417-440 (2018)
Social perspective taking (SPT) and the coordination of subjective and alternative perspectives are paramount to social behavior. Scholars tend to agree that approaches to conceptualizing SPT relate to interpersonal understanding and to language skil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5ef39ba65a48faaaa80bef32c4512a