Zobrazeno 1 - 10
of 983
pro vyhledávání: '"HART, SARA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hart, Sara, Campbell, Candice, Divine, Holly, Dicks, Melanie, Kebodeaux, Clark, Schadler, Aric, McIntosh, Tera
Publikováno v:
In Journal of the American Pharmacists Association July-August 2022 62(4):1394-1399
Publikováno v:
Journal of Learning Disabilities; Nov2024, Vol. 57 Issue 6, p411-416, 6p
Publikováno v:
Reading & Writing; Oct2024, Vol. 37 Issue 8, p1931-1953, 23p
Autor:
Hart, Sara, Crnoja, Monika
Studien har syftat till att få en förståelse för familjehemsföräldrars perspektiv på anknytning och vad de menar att det finns för svårigheter och möjligheter gällande anknytning för barn som placeras i familjehem. Studien berör även hu
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-31325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petscher, Yaacov, Cabell, Sonia Q., Catts, Hugh W., Compton, Donald L., Foorman, Barbara R., Hart, Sara A., Lonigan, Christopher J., Phillips, Beth M., Schatschneider, Christopher, Steacy, Laura M., Terry, Nicole Patton, Wagner, Richard K.
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2020 Sep 01. 55, S267-S282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48587620
Autor:
Hart, Sara A.
The fields of cognitive psychology and educational psychology are both interested in identifying the aspects of mathematical processing which are involved in mathematical ability and disability; however both literatures use very different types of me
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1276792365
Autor:
van Bergen, Elsje1,2 (AUTHOR) e.van.bergen@vu.nl, Hart, Sara A.3,4 (AUTHOR), Latvala, Antti5 (AUTHOR), Vuoksimaa, Eero6 (AUTHOR), Tolvanen, Asko7 (AUTHOR), Torppa, Minna8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. May2023, Vol. 26 Issue 3, p1-11. 11p.