Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"HARPER, HELEN"'
Autor:
Harper, Helen
This study explored the potential value of alternating Philosophy with Picture Books (PB) within the Integrated Approach to Literacy Instruction (IATLI), to support two boys with dyslexia. PB was chosen in this explorative study because of its use of
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net10539/13347
Autor:
Derewianka, Beverly1 (AUTHOR), Harper, Helen2 (AUTHOR), Parkin, Bronwyn3 (AUTHOR), Acevedo, Claire4,5 (AUTHOR), Rose, David6 (AUTHOR), Dare, Brian7 (AUTHOR), Brisk, Maria Estela8 (AUTHOR), Jones, Pauline1 (AUTHOR) paulinej@uow.edu.au
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Dec2024, Vol. 47 Issue 3, p299-316. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harper, Helen
This study explores the applicability of different conceptual models to two different policy sectors in Scotland; education and health, with specific reference to SHARE a specially designed school sex education programme. The study also draws on the
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.523341
Autor:
Harper, Helen.
Publikováno v:
Gun and the trousers spoke EnglishRead the abstract of the thesis..
Thesis (Ph. D.)--University of Queensland, 2002.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Autor:
Harper, Helen
Publikováno v:
Theory Into Practice, 1998 Jul 01. 37(3), 220-228.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1477524
Autor:
Harper, Helen
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 1997 Apr 01. 22(2), 192-206.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1585907
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.