Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"HAN TOSUNOĞLU, Çiğdem"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Farklı branşlarda öğrenim gören öğretmen adaylarının bilim tarihine yönelik tutumlarının incelenmesi
Autor:
HAN TOSUNOĞLU, ÇİĞDEM
Bu çalışmanın amacı farklı branşlarda öğrenim gören öğretmen adaylarının bilim tarihine yönelik tutumlarının incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda son sınıfta farklı branşlarda (fizik, kimya, biyoloji ve fen bilgisi öğretmenl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::3b952fa7f084037eaeb5c9d98ecfea86
https://hdl.handle.net/11424/284484
https://hdl.handle.net/11424/284484
Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 2 353-367
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Bu çalışmanın amacı farklı branşlarda öğrenim gören öğretmen adaylarının bilim tarihine yönelik tutumlarının incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda son sınıfta farklı branşlarda (fizik, kimya, biyoloji ve fen bilgisi öğretmenl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::2b6e87c5777b6ce13acf6e5d6bf635d3
https://dergipark.org.tr/tr/pub/fbod/issue/73797/1148755
https://dergipark.org.tr/tr/pub/fbod/issue/73797/1148755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HAN TOSUNOĞLU, ÇİĞDEM
Scientific inquiry (SI) is one of the most important components in achieving the goal of scientifically literate students. Although it is expressed differently in terms of understanding and skill in curricula, it is obvious that students who have ade
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::68ced9693cebc3abe30109616a70f91a
https://hdl.handle.net/11424/244231
https://hdl.handle.net/11424/244231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.