Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"HAMM, MICHELE P."'
Autor:
Hartling, Lisa, Hamm, Michele P., Milne, Andrea, Vandermeer, Ben, Santaguida, P. Lina, Ansari, Mohammed, Tsertsvadze, Alexander, Hempel, Susanne, Shekelle, Paul, Dryden, Donna M.
Publikováno v:
In Journal of Clinical Epidemiology September 2013 66(9):973-981
Autor:
Hartling, Lisa, Milne, Andrea, Hamm, Michele P., Vandermeer, Ben, Ansari, Mohammed, Tsertsvadze, Alexander, Dryden, Donna M.
Publikováno v:
In Journal of Clinical Epidemiology September 2013 66(9):982-993
Publikováno v:
BMC Medical Research Methodology, Vol 12, Iss 1, p 158 (2012)
Abstract Background Pediatric randomized controlled trials (RCTs) are susceptible to a high risk of bias. We examined the barriers and facilitators that pediatric trialists face in the design and conduct of unbiased trials. Methods We used a mixed me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69515f900a834cb8b967647ee428f5ad
Autor:
Thomson Denise, Vandermeer Ben, Tjosvold Lisa, Milne Andrea, Hartling Lisa, Hamm Michele P, Curtis Sarah, Klassen Terry P
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 10, Iss 1, p 96 (2010)
Abstract Background Randomized controlled trials (RCTs) are the gold standard for trials assessing the effects of therapeutic interventions; therefore it is important to understand how they are conducted. Our objectives were to provide an overview of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fc30a75f5424caaaf0f7397ed9548f3
Autor:
Hartling, Lisa1 hartling@ualberta.ca, Hamm, Michele P.1, Fernandes, Ricardo M.2,3, Dryden, Donna M.1, Vandermeer, Ben1
Publikováno v:
PLoS ONE. Feb2014, Vol. 9 Issue 2, p1-6. 6p.
Autor:
Hamm, Michele P.1 michele.hamm@ualberta.ca, Klassen, Terry P.2, Scott, Shannon D.3,4, Moher, David5, Hartling, Lisa1
Publikováno v:
PLoS ONE. May2013, Vol. 8 Issue 5, p1-7. 7p.
Autor:
HAMM, MICHELE P.1, CHERRY, NICOLA M.2, CHAN, EMILY1, MARTIN, JONATHAN W.1,3, BURSTYN, IGOR2 iburstyn@ualberta.ca
Publikováno v:
Journal of Exposure Science & Environmental Epidemiology. Nov/Dec2010, Vol. 20 Issue 7, p589-597. 9p. 6 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.