Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"HADİZADEH, Abbas"'
Autor:
Hadizadeh, Abbas
Publikováno v:
Global Journal of Foreign Language Teaching. 12(2):38-50
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1078267
Autor:
Hadizadeh, Abbas
Publikováno v:
Acuity: Journal of English Language Pedagogy, Literature & Culture; 2024, Vol. 9 Issue 2, p183-201, 19p
Autor:
Hadizadeh, Abbas1 (AUTHOR) ahadizadeh@ciu.edu.tr, Kanık, Mehmet2 (AUTHOR) mehmet.kanik@final.edu.tr
Publikováno v:
Africa Education Review. Apr2022, Vol. 19 Issue 2, p40-63. 24p.
Autor:
Hadizadeh, Abbas, Youbi, Gaelle
Publikováno v:
Journal of Research in Social Sciences & Language (JSSAL); 2024, Vol. 4 Issue 1, p21-46, 26p
Autor:
HADİZADEH, Abbas, JAHANGİRİAN, Sonia
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 2 59-79
Language Teaching and Educational Research
Language Teaching and Educational Research
Lexical bundles, as fixed-form recurrent word combinations of multiple words, constitute a significant portion of academic writing and play a pivotal role in producing fluent texts. Extant studies on lexical bundles have documented difficulties that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ba5a889974771acfced0fd6b110f0053
https://dergipark.org.tr/tr/pub/later/issue/73939/1152493
https://dergipark.org.tr/tr/pub/later/issue/73939/1152493
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hadizadeh, Abbas
The present study explored the graduate students’ socialization through and to the oral academic discourse in the Department of Foreign Language Education (former ELT Department) in Northern Cyprus. Through an ethnographic design (comprising micro-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2789::329f72e4caa555a86880d7cc9c8e363a
https://hdl.handle.net/11129/5399
https://hdl.handle.net/11129/5399