Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"HACIEMİNOĞLU, Esme"'
Autor:
Hacieminoglu, Esme
The purposes of this study were to explain the development and validation of a new instrument for assessing elementary students&rsquo
views of the Nature of Science (NOS) and to investigate student and school level factors that help to explain t
views of the Nature of Science (NOS) and to investigate student and school level factors that help to explain t
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/3/12612015/index.pdf
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2023 50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hacieminoglu, Esme
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:1268-1273
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HACIEMİNOĞLU, Esme1 ehacieminoglu@gmail.com
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. 2014, Vol. 14 Issue 1, p353-372. 20p. 5 Charts.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 February 2014 116:973-978
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hacieminoğlu, Esme
Bu çalışmanın amacı ilköğretim öğrencilerinin bilimin doğasına yönelik algılarını ölçmeyi amaçlayan bir ölçek geliştirmek ve öğrenci ve okul ile ilgili değişkenlerin öğrencilerin bilimin doğasına yönelik algılarını ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::a589f5ccb8102be7f6cd24e6090a9e23
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/682727
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/682727