Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"HACIÖMEROĞLU, Erhan Selçuk"'
Autor:
Haciomeroglu, Erhan Selcuk
Thesis (Ph. D.)--Florida State University, 2007.
Advisor: Leslie Aspinwall, Florida State University, College of Education, Dept. of Middle and Secondary Education. Title and description from dissertation home page (viewed Sept. 19, 2007). Docum
Advisor: Leslie Aspinwall, Florida State University, College of Education, Dept. of Middle and Secondary Education. Title and description from dissertation home page (viewed Sept. 19, 2007). Docum
Externí odkaz:
http://etd.lib.fsu.edu/theses/available/etd-04262007-145845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume:, Issue: 22 108-119
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğrencilerin türev ve integral sorularını çözüm tercihlerini incelemek amacıyla Haciomeroglu ve Chicken (2011) tarafından geliştirilen Matematik İşlem Testi-Analiz (MİT-A) ölçme aracının Türkçe’ye uyarlama çalışması yapılm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d6c410b8deb0c1674a48a6fe43659efd
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/437619ee-a351-4da9-9df3-0d461e96b3d1/oai
https://avesis.deu.edu.tr/publication/details/437619ee-a351-4da9-9df3-0d461e96b3d1/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This present study aimed to adapt the Mathematical Processing Instrument (MPI) developed by Suwarsono (1982) to Turkish and determine elementary pre-service teachers’ problem solving preferences. Results of the study revealed that the MPI is a vali
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3192::6c818e7ea28b926bd2737774612365e7
http://hdl.handle.net/11630/5440
http://hdl.handle.net/11630/5440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Theoretical Educational Science / Kuramsal Eğitimbilim Dergisi; nis2013, Vol. 6 Issue 2, p196-213, 18p