Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"HAAS, FRANÇOIS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sheng, Siyuan, Feinberg, Jodi, Bostrom, John, Tang, Ying, Sweeney, Greg, Pierre, Alicia, Katz, Edward, Whiteson, Jonathan, Haas, Francois, Dodson, John, Halpern, Dan
Publikováno v:
In Journal of the American College of Cardiology 11 May 2021 77(18) Supplement 1:439-439
Autor:
Pinnelas, Rebecca, Reyentovich, Alex, Whiteson, Jonathan, Bostrom, John, Sweeney, Greg, Pierre, Alicia, Haas, Francois, Katz, Stuart, Dodson, John
Publikováno v:
In Journal of Cardiac Failure August 2019 25(8) Supplement:S59-S60
Autor:
Gonzalez, Fernando, Haas, François, Johannes, Ronald, Persson, Mattias, Toledo, Liliana, Violi, Roberto, Wieland, Martin, Zins, Carmen
This paper investigates the potential impact of the growing influence of the opinions of credit rating agencies (CRAs) on market dynamics. This impact can be seen as a consequence of the information content of the ratings themselves or indirectly as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::5965e90e48d00510fbcca31468035f83
https://hdl.handle.net/10419/154469
https://hdl.handle.net/10419/154469
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.