Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"H.O. Falola"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 3, Pp e03461- (2020)
This study examines the influence of institutional support strategies on the effectiveness of Faculty core job responsibilities in some selected public universities in Nigeria. Survey research design was adopted for the assessment of the subject matt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af6e5d6de94f49558e21bd9cb86efbb6
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 19, Iss , Pp 1120-1123 (2018)
The main objective of this paper is to present the data set which depicts faculty commitment and effectiveness of job responsibilities in a changing world and the moderating role of the university׳s support system. The population of the study consis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5fde72a13674d1fbe7fc024783e6bd8
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 19, Iss , Pp 1594-1599 (2018)
The main objective of this survey is to present data on the perception of the influence of faculty support initiatives on efficacy of job responsibilities using six private university in Nigeria as case study. The population of the study included all
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/785994dc1a4f49c9a32982c39af30141
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 19, Iss , Pp 1880-1887 (2018)
This study focused on the relationship between job design and behavioural outcomes of employees in Agricultural Research Training, Ibadan, Oyo State, Nigeria. The study was quantitative and the items in the questionnaire were adapted from previous st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e1895c5748644c69d039456f5387cd9
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities. 9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.