Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"H.M. Muhdar"'
Publikováno v:
International Journal of Data and Network Science, Vol 6, Iss 2, Pp 383-390 (2022)
The purpose of this study is to analyze the influence of social media marketing on e-commerce customer satisfaction and loyalty. This study provides insight into the importance of consumer loyalty in the e-commerce industry. The approach used in this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a5bb6220bbc40769f4d7acf62d7c61a
Autor:
H.M. Muhdar, Muhtar, Abdul Latif, Yulia Puspitasari Gobel, Sri Apriyanti Husain, Asna Usman Dilo, Juniaty Ismail, Mei K. Abdullah, Luqmanul Hakiem Ajuna
Publikováno v:
Academic Journal of Interdisciplinary Studies. 12:387
The COVID-19 pandemic has penetrated all corners of the world, including Indonesia and Gorontalo Province. The impact is directly on public health and indirectly on the regional economy of Gorontalo Province. The presence of the COVID-19 vaccination
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.