Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"H.J. Bomelburg"'
Existing and potential design problems associated with the helium-cooled blanket assemblies of experimental, demonstration and hybrid reactor designs considered in the Magnetic Fusion Energy (MFE) Program were assessed. It was observed that a balance
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cb35531d967b6f1619537a3f0391321f
https://doi.org/10.2172/5459523
https://doi.org/10.2172/5459523
This document updates the bibliography published in Liquefied Gaseous Fuels Safety and Environmental Control Assessment Program: third status report (PNL-4172) and is a complete listing of literature reviewed and reported under the LNG Technical Surv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b22bfba9a4a94532bb03352a290d0446
https://doi.org/10.2172/6684494
https://doi.org/10.2172/6684494
Autor:
H.J. Bomelburg
As a result of a literature search, equations have been compiled for estimating the flow rates of pure gases through very small orifices and capillaries. Such equations might be useful in establishing upper limits of leak rates from sealed PuO/sub 2/
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::be2b03ddc6a89e79290ed924426712b0
https://doi.org/10.2172/7318185
https://doi.org/10.2172/7318185
Autor:
D.L. Brenchley, H.J. Bomelburg
The results of a literature review on pulse combustion are discussed. Current, near-future, and potential opportunities for pulse combustion applications are summarized, and the barriers to developing and using pulse combustion technology are discuss
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::357226553325b376deabd86ced98b286
https://doi.org/10.2172/6360992
https://doi.org/10.2172/6360992
Autor:
H.J. Bomelburg
The extent to which energy conversion efficiencies can be increased by using oxygen or oxygen-enriched air for combustion was studied. Combustion of most fuels with oxygen instead of air was found to have five advantages: increases combustion tempera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dd4fad4298a8e19e86cf652490621bd3
https://doi.org/10.2172/5557179
https://doi.org/10.2172/5557179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.