Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"H.H. Zhou"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Muscle & Nerve. 19:1373-1382
In humans H-reflexes are suppressed during early spinal shock. In animals rostral cord injury results in loss of segmental reflexes within seconds. If H-reflexes persist under general anesthesia, can they be used to monitor the integrity of the rostr
Publikováno v:
Journal of Combinatorial Theory, Series B. 60(2):239-253
We complete the characterization of those oriented cycles C which have the property that the class of digraphs not homomorphic to C is closed under taking the (categorical) product. This is related to Hedetniemi′s conjecture on the chromatic number
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H.H. Zhou, D.K. Lidtke
Publikováno v:
FIE'99 Frontiers in Education. 29th Annual Frontiers in Education Conference. Designing the Future of Science and Engineering Education. Conference Proceedings (IEEE Cat. No.99CH37011.
The traditional approach to teaching CS1, begins with a short introduction and proceeds quickly to the syntax of a programming language, followed by functions, modules, abstract data types, data structures, algorithm complexity analysis and so on. St
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.