Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"H.A. Dimuthu Maduranga Arachchi"'
Publikováno v:
European Journal of Management Studies, Vol 29, Iss 1, Pp 3-29 (2024)
Purpose – This study aims to examine the influence of the derived attributes of embedded artificial intelligence-mobile smart speech recognition (AI-MSSR) technology, namely perceived usefulness, perceived ease of use (PEOU) and perceived enjoyment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc43d73163dd45f5840738bc84d22054
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 27, Iss 3, Pp 389-406 (2023)
Purpose – This study aims to analyse the influence of perceived corporate social responsibility (CSR) on purchase intention; this study also examines the mediating effect of generation Y’s attitude towards the brand and the moderating effect of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c32f6201bc542df89a8a767ed4043b4
Publikováno v:
IIM Ranchi Journal of Management Studies, Vol 1, Iss 2, Pp 124-144 (2022)
Purpose – This paper is to examine the direct relationship between perceived corporate citizenship (CC) and purchase intention (PI). This study also tests the mediating role of brand trust (BT), consumer–brand identification (CBI) and the moderat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6f8d08ecaf0487a839f5767a67b3e92
Publikováno v:
South Asian Journal of Marketing, Vol 3, Iss 1, Pp 38-59 (2022)
Purpose – This paper examines the direct relationship between perceived corporate citizenship (CC) and purchase intention. This study also tests the mediating role of brand trust (BT), consumer–brand identification (CBI) and the moderating effect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d0918d24c624f868a1c7ae4cba73aa2
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.