Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"H. Yaghubi"'
Publikováno v:
روانشناسی بالینی و شخصیت, Vol 1, Iss 34, Pp 51-60 (2009)
The purpose of this study was to investigate the role of college students' mental health and their attitudes toward mental health problems and the related services, in seeking professional psychological help. The sample consisted of 150 students of S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51e4b163b83847f282876f52c788c05b
Publikováno v:
روانشناسی بالینی و شخصیت, Vol 1, Iss 31, Pp 71-84 (2008)
This study aimed at the efficacy of "Neurofeedback", "Compared to Ritalin" and "Combined Neurofeedback and Ritalin" for managing and controlling ADHD symptoms through an experimental design. Sixteen students with ADHD (combined type) were assigned to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f027666873f349c38a14c8362add03e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پزشکی بالینی ابن سینا, Vol 23, Iss 3, Pp 227-236 (2016)
Scientific Journal of Hamadan University of Medical Sciences, Vol 23, Iss 3, Pp 227-236 (2016)
Scientific Journal of Hamadan University of Medical Sciences, Vol 23, Iss 3, Pp 227-236 (2016)
Introduction: The present study aimed to examine changes in depression and anxiety symptoms and their correspondence to fluctuations in sexual dysfunction with daily diary approach. Methods: The present study was of the correlation type, conducted i
Publikováno v:
روانشناسی بالینی و شخصیت, Vol 2, Iss 11, Pp 85-98 (2015)
ADHD is one of common neuropsychological disorders in childhood and continuing to adulthood and disturbs various dimensions of individual’s life such as personal affairs, social interactions, professional life, executive performance like active mem
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.