Zobrazeno 1 - 10
of 1 132
pro vyhledávání: '"H. Scherer"'
Publikováno v:
Journal of Effective Teaching in Higher Education, Vol 3, Iss 1 (2020)
Tenure-track faculty at research intensive universities have competing responsibilities in their role as both researchers and teachers, leading to barriers to pedagogical change. This has been well-documented in the sciences. Coteaching models of col
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8408afb6e3c84a5bbf117cdc1b1ce232
Autor:
M. Maingot, M. Bourotte, A.C. Vetter, B. Schellhorn, K. Antraygues, H. Scherer, M. Gitzinger, C. Kemmer, G.E. Dale, O. Defert, S. Lociuro, M. Brönstrup, N. Willand, V. Trebosc
Publikováno v:
European Journal of Medicinal Chemistry
European Journal of Medicinal Chemistry, 2023, 252, pp.115257. ⟨10.1016/j.ejmech.2023.115257⟩
European Journal of Medicinal Chemistry, 2023, 252, pp.115257. ⟨10.1016/j.ejmech.2023.115257⟩
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0ce0a8dcfcb603ea0570331bd5178651
https://hal.science/hal-04093357/document
https://hal.science/hal-04093357/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Effective Teaching in Higher Education. 3:15-29
Tenure-track faculty at research intensive universities have competing responsibilities in their role as both researchers and teachers, leading to barriers to pedagogical change. This has been well-documented in the sciences. Coteaching models of col
Publikováno v:
Journal of Methods and Measurement in the Social Sciences, Vol 1, Iss 1, Pp 8-18 (2010)
Medical investigations use a wide variety of outcome indicators that are often not comparable. It can be challenging to integrate results across multiple studies that do not share a common metric. Some conditions such as Duchenne and Becker muscular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd429e9f69904103856cc6774bdae9b6
Publikováno v:
Journal of Agricultural Education. 59:253-269
Situated learning posits that all learning happens in context. Applied to earth resilience challenges (e.g., water, climate, hazards), learning should include building the skills, habits, and relationships needed for participatory and equitable commu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a1bc0220819b624db5fae336bb706bce
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-2208-0.ch018
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-2208-0.ch018
Autor:
E. Jacob, P. Seidenspinner, I. Bogatykh, T. Goral, A. Peter, H. Scherer, I. Krossing, T. Wilharm
Publikováno v:
41. Internationales Wiener Motorensymposium 22.-24. April 2020
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1d8848f569a14b3eca8eaa2200003c3e
https://doi.org/10.51202/9783186813121-ii-114
https://doi.org/10.51202/9783186813121-ii-114