Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"H. Rehatschek"'
Autor:
R. Sorschag, H. Rehatschek, D.A. van Leeuwen, F. DeJong, B. Rettenbacher, R. Ordelmann, Julien Nioche, Herwig Zeiner
Publikováno v:
CBMI
MediaCampaignpsilas scope is on discovering and inter-relating advertisements and campaigns, i.e. to relate advertisements semantically belonging together, across different countries and different media. The projectpsilas main goal is to automate to
Autor:
H. Rehatschek
Publikováno v:
2nd European Workshop on the Integration of Knowledge, Semantics and Digital Media Technology (EWIMT 2005).
Knowledge about which competitor company has invested how much money in a specific media campaign is very important for the highest management level of companies. Such information is gathered through global advertisement expenditure measurement, whic
Publikováno v:
2nd European Workshop on the Integration of Knowledge, Semantics and Digital Media Technology (EWIMT 2005).
DIRECT-INFO is a system for media monitoring currently applied to the field of sponsorship tracking. Significant parts of TV streams and electronic press feeds are automatically selected and subsequently monitored to find appearances of the name or l
Autor:
W. Walcher, H. Rehatschek
Publikováno v:
1995 International Geoscience and Remote Sensing Symposium, IGARSS '95. Quantitative Remote Sensing for Science and Applications.
Huge archives of images and other data from missions to other planets are available from various sources. But searching for specific features on a planetary surface can be very tedious. As with other remote sensing data it is often hard to determine
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.