Zobrazeno 1 - 10
of 213
pro vyhledávání: '"H. Maurice-Stam"'
Publikováno v:
Journal of Patient-Reported Outcomes, Vol 3, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Background Siblings of children and adolescents with a chronic condition are at risk for developing psychosocial problems. It is important, that they receive appropriate support according to their needs. A sibling-specific module of an exist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b09f376732a407486b0db7e1f24cd05
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 16, Iss 1, Pp 1-11 (2018)
Abstract Background Identification of children at risk for psychosocial problems is important to be able to provide supportive and tailored care at an early stage. Due to its brevity and wide age range, the Strengths and Difficulties Questionnaire (S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd61dbd5b2014e5eac82fba10c66ff5b
Autor:
S. A. Schepers, H. A. van Oers, H. Maurice-Stam, J. Huisman, C. M. Verhaak, M. A. Grootenhuis, L. Haverman
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 15, Iss 1, Pp 1-8 (2017)
Abstract Background The purpose of this study is to provide Dutch normative data and to assess internal consistency and known-groups validity for the TNO AZL Preschool Children Quality of Life (TAPQOL) and the acute version of the generic Pediatric Q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afb6d1d21e094acfba30368a2fc811a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.