Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"H. Kuivila"'
Autor:
P. Ropponen, S. Kamau, M. Koskenranta, H. Kuivila, A. Oikarainen, T. Isakov, M. Tomietto, K. Mikkonen
Publikováno v:
Nurse education today. 120
Background: Understanding how culturally and linguistically diverse students experience clinical practice and their competence development is important to retaining registered nurses. This study aimed to describe culturally and linguistically diverse
Publikováno v:
Nurse education today. 113
Background: Previous studies have investigated the competence of social and health care educators from different perspectives. However, there has been little research on the collegiality competence of social and health educators. Aim/Objective: The p
Publikováno v:
Nurse Education in Practice. 67:103553
Autor:
K. Mikkonen, P.L. Sorvari, H. Kuivila, T. Sjögren, H. Korpi, C. Koskinen, M. Koskinen, M. Koivula, M. Koskimäki, M.L. Lähteenmäki, T. Saaranen, M. Sormunen, L. Salminen, H. Mäki-Hakola, O. Wallin, A.M. Tuomikoski, A. Holopainen, M. Kääriäinen
An educator’s competence influences the implementation of evidence-based education and the overall quality of social and health care. This study aimed to identify distinct competence profiles from Finnish social, health and rehabilitative care educ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0740f143604385a921be76357ffb4a01
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253279
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253279
Background: Social- and health care educators collaborate on national and international levels; this collaboration is intrinsically related to collegiality, a concept which has only been scarcely studied among social- and health care educators. Backg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2fc8e448653707d5330cfee95981eb43
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022101261646
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022101261646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.