Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"H. Huygelier"'
Autor:
C. L. van de Wouw, E. Bousché, M. M. J. van Schooneveld, J. M. P. Breur, H. P. Nijenhuis, H. Huygelier, T. C. W. Nijboer
Publikováno v:
BMC Digital Health, Vol 2, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background In order to facilitate the development and implementation of innovative technology in clinical practice, it is important to understand the user experience of end-users. Virtual Reality (VR) offers the possibility to assess cogniti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af33836c4b3340589429d46b7d66c1fd
Autor:
E. Bousché, M. D. J. Bakker, M. S. Holstege, H. Huygelier, T. C. W. Nijboer, Knowledge Broker Neglect Study Group
Publikováno v:
BMC Digital Health, Vol 2, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Visuospatial neglect (VSN) is a cognitive disorder after stroke in which patients fail to consciously process and interact with contralesional stimuli. Visual Scanning Training (VST) is the recommended treatment in clinical guidel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d45f1c613921424dacad3cb82497bb54
Effectiveness of innovative, gamified interventions (i.e., Augmented Reality, Computer-Based Cognitive Retraining [CBCR], and Virtual Reality [VR] in conjunction with a Serious Game) for cognitive training in paediatric ABI was evaluated. Studies wer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a999cf00711d5fba93e6cf577c82a62d
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/716118
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/716118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.