Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"H. Hernani"'
Publikováno v:
Journal of Science Education Research. 6:75-80
The study aimed to describe the critical thinking skills and sustainability consciousness of students of one junior high school in Bandung using an E-module of environmental pollution containing education for sustainability development (ESD). The res
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1469:012149
This study aims to examine the effect of STEM project in scientific inquiry learning towards enhancing concept mastery of students. The research method used was a quasi-experiment with the one group pretest-posttest design. Quantitative data was obta
Autor:
Barrie Bonsal, David J. Sauchyn, Olga L. Ocampo, Dena W. McMartin, Ricardo Villalba, Margot Hurlbert, Germán Poveda, Jorge Julián Vélez Upegui, Bruno H. Hernani Merino
Publikováno v:
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Environmental Management
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Environmental Management
Debate and deliberation surrounding climate change has shifted from mitigation toward adaptation, with much of the adaptation focus centered on adaptive practices, and infrastructure development. However, there is little research assessing expected i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9c01a7cbe4dd7d8cc6eaaeaabc16548a
http://link.springer.com/10.1007/s00267-018-1104-8
http://link.springer.com/10.1007/s00267-018-1104-8
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:042038
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:022039
The purpose of this study is to explore the learning science of Junior High School teachers from inquiry-based learning strategy through reflection session during activity of lesson study for learning community program. Reflection is important part o
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:042036
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1157:042035