Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"H. Halimah"'
Publikováno v:
Inovasi Kurikulum, Vol 21, Iss 1, Pp 373-384 (2024)
As a skill that experts place at the highest level in language acquisition, writing skills become considered the most difficult. BIPA level 4 is the initial level of complex writing according to the SKL BIPA Permendikbud No. 27 of 2017. Writing skill
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8df9bec8ff7149c49f0c920b5a98f031
Autor:
H. Halimah
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 10, Iss 1, Pp 84-94 (2020)
This paper presents experimental results about the use of the Critical Literacy Approach (CLA) in literary appreciation using Indonesian short stories. The purpose of the study is to find better teaching strategies to improve students’ critical thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53fc9101a4de4ba4b17ee3b39eb71d87
Publikováno v:
Prisma Sains: Jurnal Pengkajian Ilmu dan Pembelajaran Matematika dan IPA IKIP Mataram, Vol 7, Iss 2, Pp 160-168 (2019)
This study aims to determine the effect of double loop problem-solving models on students' critical thinking ability. The quasi-experiment with untreated control-group design with the pretest-posttest design is used. The population includes all off s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65e13ddeafa24fe0927874239fccffc7
Publikováno v:
Proceedings of the Sixth International Conference on Language, Literature, Culture, and Education (ICOLLITE 2022) ISBN: 9782494069909
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1b37e8b01e578d087ef06f92f6477fa0
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-91-6_99
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-91-6_99
Publikováno v:
Proceedings of the Sixth International Conference on Language, Literature, Culture, and Education (ICOLLITE 2022) ISBN: 9782494069909
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5856105175e9aca5b226306b6e52a374
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-91-6_31
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-91-6_31
Publikováno v:
Prisma Sains: Jurnal Pengkajian Ilmu dan Pembelajaran Matematika dan IPA IKIP Mataram, Vol 7, Iss 2, Pp 160-168 (2019)
This study aims to determine the effect of double loop problem-solving models on students' critical thinking ability. The quasi-experiment with untreated control-group design with the pretest-posttest design is used. The population includes all off s
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.