Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"H. Chorna"'
Autor:
O. Samsonova, H. Chorna
Publikováno v:
Pedagogy of the formation of a creative person in higher and secondary schools. 2:110-114
Autor:
H. Chorna, H. Skirko.
Publikováno v:
Pedagogy of the formation of a creative person in higher and secondary schools. 63:160-164
Autor:
H. Chorna
Publikováno v:
Pedagogy of the formation of a creative person in higher and secondary schools. 67:196-199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
von Raab-Straube, Eckhard1 (AUTHOR), Raus, Thomas1 (AUTHOR) e.raab-straube@bo.berlin
Publikováno v:
Willdenowia. Apr2024, Vol. 53 Issue 4, p5-45. 41p.
Autor:
Deng, Weiyang1 (AUTHOR), Anastasopoulos, Sofia1 (AUTHOR), deRegnier, Raye-Ann2,3 (AUTHOR), Pouppirt, Nicole2,3 (AUTHOR), Barlow, Ann K.1 (AUTHOR), Patrick, Cheryl4 (AUTHOR), O'Brien, Megan K.1,5 (AUTHOR), Babula, Sarah6 (AUTHOR), Sukal-Moulton, Theresa7,8 (AUTHOR), Peyton, Colleen7,8 (AUTHOR), Morgan, Catherine9 (AUTHOR), Rogers, John A.10,11,12 (AUTHOR), Lieber, Richard L.1,10,13,14 (AUTHOR), Jayaraman, Arun1,5,7,15 (AUTHOR) ajayaraman@sralab.org
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/19/203, Vol. 18 Issue 9, p1-22. 22p.
Publikováno v:
Psychology & Education: A Multidisciplinary Journal; 2024, Vol. 23 Issue 4, p534-566, 33p
Publikováno v:
Journal of Social Studies Education Research / Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi; 2024, Vol. 15 Issue 2, p251-272, 22p
Autor:
Maitre, Nathalie L1 (AUTHOR) nmaitre@emory.edu, Byrne, Rachel2 (AUTHOR), Duncan, Andrea3 (AUTHOR), Dusing, Stacey4 (AUTHOR), Gaebler-Spira, Deborah5 (AUTHOR), Rosenbaum, Peter6 (AUTHOR), Winter, Sarah7 (AUTHOR), Green, Michael (AUTHOR), Kim, Heakyung (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Pediatric Rehabilitation Medicine. 2022, Vol. 15 Issue 1, p165-174. 10p.