Zobrazeno 1 - 10
of 250
pro vyhledávání: '"H. Britton"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alethea B. Tabor, Matthew H. Todd, Jonathan D. Wilden, H. Britton, Christopher J. Swain, Yuhang Wang, Bethanie A. Clent, Frank Otto
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 98:2899-2905
In response to the closure of many university laboratories due to the Covid-19 pandemic in 2020, a handbook and remote webinar approach designed to support students in the use of software tools for computer-aided drug design has been developed. Speci
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helen H. Britton
Publikováno v:
Reference Services and Public Policy ISBN: 9780429353383
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3a6ba35f68a128e728f14631c6506f61
https://doi.org/10.4324/9780429353383-13
https://doi.org/10.4324/9780429353383-13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Britton, Thérèse
The general aim of this study is to develop knowledge about how field visit-oriented religious teaching can contribute to students’ understanding of lived religion, in terms of inner diversity, religious practice and experiential dimensions. Previo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4c2ebd1e8e823a82a21298f90e8b020e
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-173994
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-173994