Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"H. Bjornlund"'
Autor:
M.V. Mdemu, E.G. Kimaro, M. Tafula, W. de Sousa, M. Moyo, K. Parry, H. Bjornlund, N. Mukwakwami, P. Ramshaw
Publikováno v:
Agricultural Water Management, Vol 290, Iss , Pp 108591- (2023)
This paper analyses the capacity of participatory mapping as a multi-level learning process to identify and overcome current barriers to productivity within small-scale irrigation schemes. The analysis is based on thirteen smallholder irrigation sche
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a70bf4480704d51a5fc545a1e499378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Productivity barriers and opportunities influencing smallholder irrigation sustainability in Zimbabwe were identified using case studies of the Silalatshani and Mkoba irrigation schemes. The major barriers were poor infrastructure and soil fertility,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b02269de27bf636b48d46d0649f5eec6
https://hdl.handle.net/11541.2/119464
https://hdl.handle.net/11541.2/119464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.