Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"H. Arasteh"'
Publikováno v:
آموزش مهندسی ایران, Vol 25, Iss 98, Pp 7-27 (2023)
One of the important categories in education is the process of teaching and learning. All educational activities are to lay the right foundation for the realization of this process. This study aimed to identify the components affecting the teachingle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f5f455fd86043819f656d6ef9a75dc8
Autor:
H. Arasteh, Y. Saeedi
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 10, Iss 3, Pp 235-246 (2016)
Preparing the thesis is one of the most important parts of education in higher education level.The current study aimed to determine the level of master student satisfaction of interactive and supervisory styles of supervisors. This research was descr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/849d662e25814d2e820c001ebb28cde9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hashemi, S M, Arasteh, H, Shafiekhani, M, Kia, M & Guerrero, J M 2023, ' Multi-objective operation of microgrids based on electrical and thermal flexibility metrics using the NNC and IGDT methods ', International Journal of Electrical Power and Energy Systems, vol. 144, 108617 . https://doi.org/10.1016/j.ijepes.2022.108617
This paper addressed the optimal operation of the microgrids (MGs) containing both the electrical and thermal loads. Combined Heat and Power (CHP) units, boilers, wind turbines, storage devices, Demand Response Resources (DRRs), as well as the power
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.