Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"H-learning"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 578 (2023)
The COVID-19 pandemic has transformed the paradigm of the higher education sector and has instigated a speedy consumption of a diverse range of mobile learning software systems. Many universities were adhering to online modes of education during the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/919c74a38e7b4bb9b1373ae293404005
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 54388-54395 (2018)
Recent advances in industrial Internet of Things (IIoT) have dramatically leveraged prognostic health management for industrial systems. Indeed, the cognitive and communication capabilities of IIoT empower their integration in the industrial systems
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d406fa17f3d4257a00c62692736b11e
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 6; Pages: 578
The COVID-19 pandemic has transformed the paradigm of the higher education sector and has instigated a speedy consumption of a diverse range of mobile learning software systems. Many universities were adhering to online modes of education during the
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 54388-54395 (2018)
Recent advances in industrial Internet of Things (IIoT) have dramatically leveraged prognostic health management for industrial systems. Indeed, the cognitive and communication capabilities of IIoT empower their integration in the industrial systems
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K. Nishiyama, K. Suzuki
Publikováno v:
IEEE Transactions on Neural Networks. 12(6):1265-1277
Although the backpropagation (BP) scheme is widely used as a learning algorithm for multilayered neural networks, the learning speed of the BP algorithm to obtain acceptable errors is unsatisfactory in spite of some improvements such as introduction
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.