Zobrazeno 1 - 10
of 17 751
pro vyhledávání: '"H Silver"'
Autor:
Isabel Cantón Mayo
Publikováno v:
Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, Vol 20, Iss 1, Pp 287-290 (2006)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20fdc002079248bfa44b08243f7f7dfb
Autor:
Mayo, Isabel Cantón
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2006 Jan 01. 64(233), 179-181.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23765989
Publikováno v:
Journal of Pediatrics: Clinical Practice, Vol 11, Iss , Pp 200103- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d35ea7506ae34728b5d332e3c8d2da88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mahdy, Olfat A.1 (AUTHOR) dr.olfat.mahdy@cu.edu.eg, Salem, Mai A.1 (AUTHOR), Abdelsalam, Mohamed2 (AUTHOR), Attia, Marwa M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 10/25/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Frederick H. Silver, Tanmay Deshmukh, Nikita Kelkar, Kelly Ritter, Nicole Ryan, Hari Nadiminti
Publikováno v:
Dermatopathology, Vol 8, Iss 4, Pp 539-551 (2021)
Early detection of skin cancer is of critical importance to provide five year survival rates that approach 99%. By 2050, one out of five Americans by age 70 will develop some form of skin cancer. This will result in a projected rate of 50 million ski
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ee5899b966e4fc39ec1197f9737c8bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donaldson, E. Lisbeth
Publikováno v:
The Journal of Educational Thought (JET) / Revue de la Pensée Éducative, 1991 Dec 01. 25(3), 281-284.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23767380