Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"H Mejia-Renteria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D A Chipayo Gonzales, P Salinas, M Fuentes, C Vergara, C Espejo-Paeres, A McInerney, G Tirado-Conte, F Macaya-Ten, H Mejia-Renteria, I Nunez-Gil, N Gonzalo, P Jimenez-Quevedo, L Nombela-Franco, J Escaned, A Fernandez-Ortiz
Publikováno v:
European Heart Journal. 43
Background Sodium-glucose Cotransporter 2 inhibitors (SGLT2-i) have shown improved cardiovascular outcomes in type 2 diabetes mellitus (T2DM) that surpass their hypoglycaemic power. However, the inclusion criteria in the pivotal studies were broad in
Autor:
A Travieso, H Mejia-Renteria, A Jeronimo-Baza, J Hyun Jung, J H Doh, C W Nam, E S Shin, M Hoshino, T Sugiyama, Y Kanaji, N Gonzalo, J M Lee, T Kakuta, B K Koo, J Escaned
Publikováno v:
European Heart Journal. 43
Background Evidence regarding the use of pressure indices for the assessment of coronary stenoses in patients with chronic kidney disease (CKD) is scarce. Methods We assessed the relation between eGFR, FFR and resting Pd/Pa in 1147 consecutive patien
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.