Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"H Meaklim"'
Publikováno v:
SLEEP Advances. 3:A21-A21
Introduction Insomnia increases risk of affective disorders. This study assessed whether individuals with insomnia symptoms at the beginning of the pandemic, either new-onset or pre-existing, were at increased vulnerability to anxiety and depressive
Publikováno v:
SLEEP Advances. 3:A20-A20
Introduction Despite the clear influence of poor sleep on mental health, nearly half of trainee psychologists receive no sleep education. This limits their ability to manage common sleep disorders, such as insomnia, that adversely impact mental healt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Bucks, H Meaklim, Gerard A. Kennedy, M. Junge, Melissa Monfries, Imogen C. Rehm, Melinda L. Jackson, Lisa J. Meltzer
Publikováno v:
SLEEP Advances. 2:A51-A51
Introduction Trainee psychologists receive limited sleep and insomnia education during postgraduate study. This study examined the delivery of a sleep psychology training workshop for postgraduate psychology students and examined changes in sleep kno
Publikováno v:
Sleep Advances
Introduction The COVID-19 pandemic has caused significant psychological distress to many people across the globe. Poor sleep quality may be linked to poor mental health and increased suicide ideation. To contextualise the risk factors associated with
Publikováno v:
SLEEP Advances. 2:A13-A13
Introduction Stress is a common precipitant of acute insomnia and likely contributed to increased reports of sleep disturbances during the COVID-19 pandemic. However, many other sleep and lifestyle changes may have also precipitated acute insomnia. T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.