Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"H Klip"'
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 3, p e0283744 (2023)
BackgroundAdolescent suicidal behavior, including non-suicidal self-injury, is increasingly prevalent in Secure Residential Youth Care (SRYC) in the Netherlands. Group workers play a vital role in the well-being and functioning of adolescents in SRYC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1dee460e49b451e8c12830d915147b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E de Groot, M Spaltman, H Klip, S Roording-Ragetlie, Dorine Slaats-Willemse, Jan K. Buitelaar
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research, 66, 1-2, pp. 178-194
Journal of Intellectual Disability Research, 66, 178-194
Journal of Intellectual Disability Research, 66, 178-194
Contains fulltext : 248888.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) BACKGROUND: Poor working memory, lower IQ and maladaptive behaviour form a triple disability known to have negative effects on the academic and social development of children with
Publikováno v:
Tijdschrift voor psychiatrie. 64(9)
The risk of transmission of psychopathology from parent to child is high. Psychological disorders of parents have an influence on parenting and on the development of the young child. An integrated treatment for parent and child, in which professional
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research. 66:162-177
BACKGROUND The aim of the current study was twofold: first, to uncover a neurocognitive profile of normative and relative strengths and weaknesses that characterises an extremely vulnerable group of children with mild to borderline intellectual disab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.