Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"H Katugampola"'
Autor:
S R Ali, J Bryce, A L Priego-Zurita, M Cherenko, C Smythe, T M de Rooij, M Cools, T Danne, H Katugampola, O M Dekkers, O Hiort, A Linglart, I Netchine, A Nordenstrom, P Attila, L Persani, N Reisch, A Smyth, Z Sumnik, D Taruscio, W E Visser, A M Pereira, N M Appelman-Dijkstra, S F Ahmed
Publikováno v:
Endocrine Connections, Vol 12, Iss 12, Pp 1-12 (2023)
Objective: The European Registries for Rare Endocrine Conditions (EuRRECa, eurreb. eu) includes an e-reporting registry (e-REC) used to perform surveillance of conditions within the European Reference Network (ERN) for rare endocrine conditions (Endo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73005f645a7f4db899cce7d744b97d0d
Autor:
S Thakrar, MS Cheung, A Johnson, H Katugampola, A Manzur, F Muntoni, T Mushtaq, C Turner, C Wood, M Guglieri, SC Wong
Publikováno v:
Endocrine Abstracts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical posters.
Introduction The combined and unceasing efforts of healthcare professionals, patients, families, researchers, payers and educators in making changes that lead to better patient outcome, better system performance and better professional development ar
Publikováno v:
Digital posters.
Effective Meetings Introduced by Sheffield MCA (Flow Coaching Academy), effective meetings aim to ensure all participants can be engaged in a non-hierarchical discussion, whilst finishing meetings on time. The first meeting establishes the groups gro
Publikováno v:
Digital posters.
Background PCC/PGL are rare in children with an annual incidence of 0.2 and 0.3 per million in the 5–9 and 10–14 year age groups respectively. Most result from a genetic predisposition and represent a significant management challenge. Aims To pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.