Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"H J, Yim"'
Publikováno v:
International Journal of Automotive Technology. 18:813-822
In this study, shape optimization was conducted for a vehicle’s rear suspension torsion beam to improve its dynamic handling performance. To determine the design variables affecting the vehicle roll characteristics, a sensitivity analysis was condu
Publikováno v:
International Journal of Automotive Technology. 18:429-437
The purpose of this study is to propose a concept design process for an automotive body structure using technical information on the major joints and members of vehicles. First, in order to collect the technical information on major joints and member
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Automotive Technology. 16:959-965
This paper presents a study on the optimal design of vehicle structure for improving the small-overlap rating, based on a computer-based crash simulation model. Two reinforced component models such as longitudinal reinforcement and rocker panel reinf
Publikováno v:
International Journal of Automotive Technology. 16:799-805
This paper presents an analysis of the vehicle structural performance in the event of a small-overlap frontal impact (SOFI), based on a computer-based crash simulation model. The vehicle model was used for SOFI simulation according to real small-over
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.