Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"H Ashayeri"'
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ̒Ulūm-i Pizishkī-i Bābul, Vol 12, Iss 2, Pp 13-18 (2010)
BACKGROUND AND OBJECTIVE: Various stressful stimuli have different effects on memory and learning. With technology development, the human exposes to different stressful factors. The aim of this study was to investigate the combined effects of handlin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c5535dfafb045fdab32278d9d1f8a7e
Publikováno v:
Tehran University Medical Journal, Vol 66, Iss 3, Pp 221-227 (2008)
Background: Although it is not a new disorder, in recent times we have attained a greater understanding of auditory neuropathy (AN). In this type of hearing impairment, cochlear hair cells function but AN victims suffer from disordered neural transmi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d95091d2ef3b44e688fc74362a467f57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ̒Ulūm-i Pizishkī-i Qum, Vol 1, Iss 1, Pp 55-62 (2007)
Background and objectivesThe effects of music on blood pressure, pulse rate, respiratory rate and other physiological functions have been proven for several years. The effects of the music on human system have also been studied in several populations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a40d47337d444eb59c45f0d4896dad94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.