Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"H Arlt"'
Publikováno v:
Cancer Research. 79:P4-13
Background: Approximately 75% of all breast cancers diagnosed are estrogen receptor-positive (ER+) and currently approved endocrine therapies rely heavily on blocking of the ER signaling pathway. In recent years, the combination of an endocrine agent
Publikováno v:
Cancer Research. 79:P6-20
Background: Estrogen receptor positive (ER+) breast cancers make up approximately 75% of all breast cancers diagnosed and ER, a protein encoded by the ESR1 gene, plays a major role in the initiation, growth and survival of these cancers. Current targ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N Tao, D Purandare, H Arlt, Peter Kabos, F Garner, H Brechbuhl, Teeru Bihani, Hitisha K. Patel, G Hattersley
Publikováno v:
Cancer Research. 77:P3-04
Estrogen receptor positive (ER+) breast cancer makes up approximately 70% of all newly diagnosed breast cancers and ER remains the single most useful predictive and prognostic marker for these patients. In fact, dependence on ER signaling is retained
Publikováno v:
Cancer Research. 78:P4-04
Background: Breast cancer is subdivided into categories based on tumor receptor status, with estrogen-receptor positive (ER+) breast cancer making up approximately two-thirds of all breast cancers diagnosed. In advanced or metastatic disease, depende
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.