Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Hůlová, Petra"'
Autor:
Zuzana Stolz-Hladká
Publikováno v:
Kindlers Literatur Lexikon (KLL) ISBN: 9783476057280
Kindlers Literatur Lexikon (KLL)
Kindlers Literatur Lexikon (KLL)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6f3853dd5e447f3fc50fc0af51cc513a
https://doi.org/10.1007/978-3-476-05728-0_11981-1
https://doi.org/10.1007/978-3-476-05728-0_11981-1
Autor:
Zuzana Stolz-Hladká
Publikováno v:
Kindlers Literatur Lexikon (KLL) ISBN: 9783476057280
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8ece478944a1e093d14555171d66cebc
https://doi.org/10.1007/978-3-476-05728-0_11980-1
https://doi.org/10.1007/978-3-476-05728-0_11980-1
Autor:
Siwor, Dorota, Hůlová, Petra
Publikováno v:
Konteksty Kultury / Culture Context. 19(4):559-565
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1124561
Autor:
Hůlová, Petra
Publikováno v:
Magyar Lettre Internationale / Hungarian Lettre Internationale. (83):16-17
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=177890
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hůlová, Petra
Solution of complex of school buildings in Ostrava-Black Meadow. The area is located by the river Ostravice. The whole complex is designed as crossing a line between the city and the river. River should be an element which attracts people to stayand
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-216025
Autor:
HŮLOVÁ, Petra
The focus of present thesis is the analysis of advertising press of ski centres. The thesis is divided into two parts; the first and theoretical part presents typical facets of advertising discourse, the second and practical part includes the analysi
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152976
Autor:
HŮLOVÁ, Petra
The focus of present thesis is the analysis of advertising press of ski centres. The thesis is divided into two parts; the first and theoretical part presents typical facets of advertising discourse, the second and practical part includes the analysi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f070e90a6e75b2e13bbf36d913300d54
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152976
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152976