Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Hüttel, Björn A."'
Autor:
Hüttel, Björn A., Ates, Zelal, Schumann, Jan Hendrik, Büttgen, Marion, Haager, Stephanie, Komor, Marcin, Volz, Julian
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2019, Vol. 33, Issue 2, pp. 220-232.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-11-2017-0367
Autor:
Hüttel, Björn A.1 Bjoern.Huettel@unipassau.de
Publikováno v:
Journal of Service Management Research (SMR). 2021, Vol. 5 Issue 1, p50-67. 18p.
Autor:
Hüttel, Björn A.1 bjoern.huettel@uni-passau.de, Schumann, Jan Hendrik1, Mende, Martin2, Scott, Maura L.2, Wagner, Christian J.1
Publikováno v:
Journal of Service Research. Aug2018, Vol. 21 Issue 3, p267-283. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hüttel, Björn (Dr.)
In three studies, this dissertation deals with success factors of digital and non-digital services. More specifically it reveals the role of non-monetary costs for the success of free digital services. Moreover, it deals with customer orientation of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______240::0d8549c88427c2f554f278d87d2ccfc1
https://opus4.kobv.de/opus4-uni-passau/frontdoor/index/index/docId/513
https://opus4.kobv.de/opus4-uni-passau/frontdoor/index/index/docId/513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
43rd annual conference EMAC 2014: Paradigm shifts & Interactions
43rd annual conference EMAC 2014: Paradigm shifts & Interactions, EMAC, European Marketing Academy, Jun 2014, Valence Spain
43rd annual conference EMAC 2014: Paradigm shifts & Interactions, EMAC, European Marketing Academy, Jun 2014, Valence Spain
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d8b91baec7a7396d4128ea334020bfe8
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-01375813
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-01375813
Autor:
Hüttel, Björn A.1, Wagner, Christian J.1, Schumann, Jan H.1, Mende, Martin2, Scott, Maura L.2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2016, Vol. 44, p499-500. 2p.
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2015, Vol. 26, pC-34-C-34. 1p.
Publikováno v:
Rediscovering the Essentiality of Marketing; 2016, p113-113, 1p