Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Hülsmeier, David"'
Developing and selecting hearing aids is a time consuming process which is simplified by using objective models. Previously, the framework for auditory discrimination experiments (FADE) accurately simulated benefits of hearing aid algorithms with roo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.05378
Publikováno v:
Trends in Hearing; 11/18/2024, p1-21, 21p
Poster presented in ARCHES 2023 in Amsterdam - inattention model - Monte-Carlo simulations - Adaptive procedures
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::68d5da967213e14c6a5e753d0fe9e2fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sprachverständlichkeit ist eine wichtige Dimension bei der Hördiagnostik und der Anpassung von Hörgeräten. Die Vorhersage von Sprachverständlichkeitsschwellen (engl. Speech Recognition Thresholds, SRTs) ermöglicht es, Hörverluste besser zu ver
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92f4045800453cee4d5ba2d62b7064c5
To enable earlier diagnosis and treatment of hearing loss, and address the average delay of 8.9 years between hearing-aid candidacy and hearing aid adoption [ref:1], it is crucial to provide the general population with an easily accessible assessment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::549e4ac998e4c51f8094cb4b301e1c26
Within the last years an increasing number of model-based and machine learning approaches for supporting audiological diagnostics and treatments can be noticed. They cover a broad range of applications using for example statistical models for profili
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::11622c0d2cb78ba768eaca535a783279
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.