Zobrazeno 1 - 10
of 251
pro vyhledávání: '"Høy, K"'
Autor:
Hoy, Kevin Corcoran
Previous research from our laboratory has demonstrated that the spinal cord is capable of a simple form of instrumental learning. In this instrumental learning paradigm, rats typically receive a complete spinal transection at the second thoracic vert
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-3056
Autor:
Hoy, Kathleen Elaine
For individuals with schizophrenia and their caregivers, psychosocial interventions have been shown to significantly improve recovery and reduce relapse rates. Although this population is underserved and stigmatized, counselors have been excluded fro
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc149610/
Autor:
Hoy, Kevin
Previous research has demonstrated that the spinal cord is capable of a simple form of instrumental learning. In this instrumental learning paradigm, rats typically receive a complete spinal transection at the second thoracic vertebra, and are tested
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2011-08-9973
Autor:
Hoy, Kevin Corcoran
Publikováno v:
Connect to the full text of this online resource..
"Major Subject: Psychology" Title from author supplied metadata (automated record created 2010-03-12 12:08:51). Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-3056
Autor:
Hoy, Kevin
This thesis is divided into two chapters. Chapter I describes the synthesis of several novel chiral oxazolines and investigations of their utility in asymmetric synthesis. Oxazoline 58, prepared from L-PhenyIaIanine, and oxazolines 75, 76, 77 and 83
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/27321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain Stimulation March-April 2014 7(2):325-331
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.