Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Hötzel K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hudson, J.L., Keers, R., Roberts, S., Coleman, J.R.I., Breen, G., Arendt, K., Cooper, P., Bögels, S., Creswell, C., Hartman, C., Heiervang, E.R., Hötzel, K., In-Albon, T., Lavallee, K., Lyneham, H.J., Marin, C.E., McKinnon, A., Meiser-Stedman, R., Morris, T., Nauta, M.
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry, 54(6), 454-463. Elsevier
Objective The Genes for Treatment study is an international, multisite collaboration exploring the role of genetic, demographic, and clinical predictors in response to cognitive-behavioral therapy (CBT) in pediatric anxiety disorders. The current art
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c36bdb2564236274564e895ccd1a8c54
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/clinical-predictors-of-response-to-cognitivebehavioral-therapy-in-pediatric-anxiety-disorders-the-genes-for-treatment-gxt-study(c115c1ac-b4d1-4420-bb36-1f76c77e8055).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/clinical-predictors-of-response-to-cognitivebehavioral-therapy-in-pediatric-anxiety-disorders-the-genes-for-treatment-gxt-study(c115c1ac-b4d1-4420-bb36-1f76c77e8055).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hötzel, K., von Brachel, R., Schmidt, U., Rieger, E., Kosfelder, J., Hechler, T., Schulte, D., Vocks, S.
Publikováno v:
Psychological Medicine; Jul2014, Vol. 44 Issue 9, p1947-1963, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.